تهران

خرید بک لینک
الان فقط دلم میخواست سیگار میکشیدمو میشست میبرد این حال بد الانمو،مث همین2ماهی که نتونستیم بکشیم تا یکم از این دردایی روکه داریم میکشیم تسکین بده(به کیرمم نیست هر کی فکر میکنه که سیگار آدمو اروم نمیکنه وهرنظریه ی چرت دیگه ای)....

الان مث تو که راحت خوابیدی،بخابمو 23ام چشامو باز کنم   تهران   باشمو دوباره باهم هرشب راس ساعت 8شب بریم پاتقمون،یکی دونخ سیگار بکشیم وکلی حرف بزنیم وخودمونو خالی کنیم از هرچی که اتفاق افتاده طی اون روز.

باهم بریم درکه ودربند تو هوای سرد بارونی،آش بخوریمو قلیون وسیگار ولواشک وچایی وبغل وآتیش گرم کنارش.

بریم ولیعصر وانقلاب و به کتاب فروشیای ولوازم تحریرای انقلاب خیره شیم و لذت ببریم از اون منظره وذوق کنیم واسه هر کتابی که میبینیم طوری که تاحالا کتابی ندیدیم تو عمرمون،بعدش بریم لوازم تحریر همیشگی چن تا خرت وپرت بخریمو بعدش مثل همیشه پیراشکی شکلاتی کرم دارو بعدش بریم ولیعصر پیراهن بخریم برام و تامیتونیم مثل بچه ها ذوق کنیم واسه خریدایی که کردیم.

دلم چقدر تنگ شده برای تو و تهران وپاییز...

خوبه که چن روز بیشتر به رسیدن به هرسه تون و تولدم نمونده⏳

درمورد روز مردنم...

ما را در سایت درمورد روز مردنم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 91 تاريخ: سه شنبه 18 دی 1397 ساعت: 18:42

صفحه بندی